Aquest divendres, Lloret de Mar acull la tercera marató de vacunació sense cita prèvia. En aquesta ocasió, la franja cridada a vacunar-se són les persones nascudes entre els anys 1952 i 1981.
Tothom que es vulgui vacunar ha de reunir les següents condicions: tenir el seu equip d’atenció primària assignat a l’Àrea Bàsica de Salut Lloret-Tossa, que inclou els CAPs de Lloret i del Rieral i el Consultori Local de Tossa de Mar; no tenir cap cita programada en cap altre centre; no haver rebut cap dosi; no haver passat la Covid-19 o haver-la passat fa més de sis mesos; i no tenir cap símptoma compatible amb la Covid-19.
La tercera marató de vacunació sense cita prèvia es durà a terme a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar, de 9h a 20h, o fins que s’esgotin les dosis. Els ciutadans que s’hi presentin, han d’identificar-se amb la targeta sanitària o un document acreditatiu.
Recordem que el passat 7 de juliol es va fer la segona de les maratons de vacunació sense cita prèvia a Lloret. Va ser tot un èxit i es van administrar un total de 636 dosis.