Oriol Junqueras parlarà de la consulta divendres, al teatre de Lloret

Oriol Junqueras visitarà Lloret aquest divendres. Tot i que la intenció és presentar el candidat a les eleccions del 2015, l’actual regidor Jordi Orobitg, el president d’ERC també parlarà del procés sobiranista i de la consulta del 9-N. De fet, la formació presentarà la campanya titulada Vull ser lliure, vull un nou país. Segons els […]

Jordi Orobitg
Oriol Junqueras parlarà de la consulta divendres, al teatre de Lloret

00:00



Oriol Junqueras visitarà Lloret aquest divendres. Tot i que la intenció és presentar el candidat a les eleccions del 2015, l’actual regidor Jordi Orobitg, el president d’ERC també parlarà del procés sobiranista i de la consulta del 9-N. De fet, la formació presentarà la campanya titulada Vull ser lliure, vull un nou país.

Segons els republicans, un cop feta la consulta, la Generalitat haurà de donar compliment a la voluntat del poble català i, en cas que s’aposti per la independència, caldrà construir un nou estat, sense calcar l’espanyol.

ERC espera força afluència de públic divendres. Tot i que els assistents no podran fer preguntes, Orobitg ha avançat que tothom que vulgui acostar-se al líder republicà després de l’acte, podrà fer-ho sense problema. Oriol Junqueras i Jordi Orobitg seran al teatre de Lloret divendres, a dos quarts de nou del vespre.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.