23.3 C
Blanes

Teddy Law: “la Paris Hilton fa shows espectaculars, val la pena veure-la”

La celebrity vindrà el 28 de juliol a fer una sessió de 'dj' a la discoteca Tropics.

Paris Hilton, en la sessió del 2016 a la discoteca Tropics
Paris Hilton, en la sessió del 2016 a la discoteca Tropics
Teddy Law

Paris Hilton torna aquest estiu a Lloret de Mar. El 28 de juliol portarà el seu espectacle a la discoteca Tropics, com l’any passat. La celebritat, coneguda arreu del món, actuarà com a dj i punxarà música electrònica.

El representant del Tropics, Teddy Law, explica que l’experiència del 2016 va ser molt positiva, quan Paris Hilton va venir per primer cop, enmig d’una gran expectació. Admet que “abans de veure-la en persona pensava que seria fluixeta però la veritat és que va ser espectacular, la gent s’ho va passar molt bé”.

Portar una celebritat d’aquestes característiques no és gens fàcil. S’ha de passar per un llarg procés ja que tots els detalls “estan al contracte, que és confidencial“. Teddy Law afegeix que Paris Hilton “sense el seu mànager, és una persona carinyosa i pròxima“.

Paris Hilton té 36 anys i acumula un munt d’experiències en diversos sectors com a empresària, model, dissenyadora, cantant i actriu. La seva aventura com a dj va començar fa unes temporades. Aquest any recorre diferents discoteques dins de la gira “Gold Rush Europe Tour 2017”.

La sessió de Paris Hilton, que vindrà expressament des del Eivissa, serà el proper 28 de juliol, a la discoteca Tropics. El preu de l’entrada és de 20 euros i inclou un parell de consumicions.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.