Un grup d’usuaris de la ‘Tarda Jove’ de Lloret, segon premi del concurs de Hip-Hop per la Pau

La cançó, titulada 'De qué lado estás?', parla de les diferents formes de violència que pateixen els adolescents.

Una escena del videoclip

Cristian Fernández
Un grup d’usuaris de la ‘Tarda Jove’ de Lloret, segon premi del concurs de Hip-Hop per la Pau

00:00



Set usuaris del projecte Tarda Jove de Lloret han guanyat el segon premi del concurs de Hip-Hop per la Pau, organitzat per l’Institut Català Internacional per la Pau. La cançó, titulada De qué lado estás?, parla de les diferents formes de violència que pateixen els adolescents. I fa una crida als joves perquè denunciïn qualsevol tipus de violència. El regidor de Benestar i Família, Cristian Fernández, recomana a tothom veure el videoclip i fixar-se molt en el valor de la lletra.

La cançó parla tant de la violència física com de la verbal i fa referència a l’assetjament escolar, a les relacions d’abús de poder entre iguals i a la violència social. La lletra fa una crida a la reflexió sobre aquestes situacions i anima els joves a identificar-les i a ser part de la solució, ja sigui denunciant-les o condemnant-les.

El videoclip de la cançó es pot trobar al canal de YouTube de l’Institut Català Internacional per la Pau.

Recordem que la Tarda Jove, impulsada pel departament de Benestar i Família i la Fundació SER.GI, és un projecte d’educació en medi obert que treballa amb adolescents des d’una perspectiva comunitària i amb propostes que parteixen del seu interès. L’objectiu és que puguin impulsar activitats del seu gust ells mateixos i evitar que passin les tardes al carrer sense fer res.

El concurs Hip-hop per la Pau, que enguany ha celebrat la segona edició, té per objectiu donar visibilitat al compromís i la creativitat dels joves en l’àmbit de la cultura de pau. El certamen compta amb el suport del Departament d’Ensenyament i de la Direcció General de Joventut de la Generalitat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.