Un incendi obliga a desallotjar una vintena de persones

El foc es va produir a l'edifici número 30 del carrer del Carme i al cap d'una hora els desallotjats van poder tornar a entrar.

Tram on es va produir l'incendi

Un incendi en un habitatge va obligar, divendres a primera hora de la tarda, a evacuar una vintena de persones d’un edifici de Lloret. L’edifici, de quatre plantes, està situat al carrer del Carme, número 30. Afortunadament, no hi va haver ferits ni intoxicats. La Policia Local es va encarregar de fer el desallotjament, que va allargar-se gairebé una hora.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.