Un motorista de 24 anys queda ferit greu en xocar amb una furgoneta

El jove conduïa una scooter i, per causes que es desconeixen i que s’estan investigant, va patir el xoc amb la furgoneta, de la marca Mercedes.

C-63

Un motorista de Lloret de 24 anys està ferit greu després de xocar frontalment amb una furgoneta. Segons publica el Diari de Girona, l’accident va tenir lloc ahir a tres quarts d’una del migdia al quilòmetre 2 de la C-63.

El jove conduïa una scooter i, per causes que es desconeixen i que s’estan investigant, va patir el xoc amb la furgoneta, de la marca Mercedes. El conductor del vehicle de quatre rodes va resultar il•lès, però, en canvi, el motorista, de nacionalitat espanyola, va quedar ferit de molta gravetat. Al lloc dels fets s’hi van traslladar dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, una ambulància, diverses patrulles de la Policia Local i un helicòpter del SEM, que va traslladar la víctima fins a l’hospital Josep Trueta de Girona, on va quedar ingressat després d’operar-lo.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.