Lloret assoleix l’ocupació més elevada de l’Estat durant el mes de març

Lloret de Mar ha enregistrat l'ocupació turística més elevada durant el mes de març a tot l'Estat Espanyol. L'índex assolit és del 79% en els establiments que hi havia oberts, que no eren gaires. Segons fonts municipals, en el mes de març s'ha incrementat l'ocupació un 8% respecte l'any anterior i això es deu a […]

Lloret de Mar ha enregistrat l'ocupació turística més elevada durant el mes de març a tot l'Estat Espanyol. L'índex assolit és del 79% en els establiments que hi havia oberts, que no eren gaires. Segons fonts municipals, en el mes de març s'ha incrementat l'ocupació un 8% respecte l'any anterior i això es deu a una conjunció de factors.

 

La regidora de turisme, Anna Maria Gallart, que qualifica l’ocupació d’”envejable”, explica que són la celebració del Carnaval, la Setmana Santa i el “fenomen Ryanair” que porta turisme de cap de setmana. El percentatge assolit situa Lloret per davant d'altres destinacions turístiques importants de l'Estat com Mallorca o Torremolinos.

 

Pel que fa a les previsions de la temporada, s’esperen dos mesos fluixos, el maig i el juny, però un estiu molt bo des del punt de vista de l'ocupació hotelera, tant el juliol, com l'agost i el setembre.

 

El que interessa l’ajuntament i al sector, en general, és atraure turisme de qualitat. En aquest sentit, Anna Maria Gallart aposta per “apujar preus” com a única via per a competir amb altres destinacions, com el Marroc o Turquia, que tenen ofertes molt més econòmiques.

 

“Només podem competir amb la qualitat, per tant, els preus han de pujar… no podem tenir pensions completes a 12 euros, és vergonyós” afirma la regidora, que creu que l’increment ha de ser generalitzat, tot i que ho veu “difícil”.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.