Una participació superior a la de l’any passat

Això és el que esperen els organitzadors de la Festa de les Flors, que diumenge donarà vida i color a l'ermita de les Alegries. Després de l'any passat, en què el concurs de flors i plantes es va organitzar per primera vegada, i els resultats van ser prou bons, ara es vol millorar la participació. […]

Això és el que esperen els organitzadors de la Festa de les Flors, que diumenge donarà vida i color a l'ermita de les Alegries. Després de l'any passat, en què el concurs de flors i plantes es va organitzar per primera vegada, i els resultats van ser prou bons, ara es vol millorar la participació.

 

Segons l'organització, a càrrec del veïnat de les Alegries, és difícil avançar el nombre de participants de diumenge, ja que, encara que avui divendres és el darrer dia per a recollir les inscripcions en el concurs de rams de flors i de plantes, dissabte i diumenge sempre s'hi apunten aficionats d'última hora.

 

Recordem el programa que s'ha previst. A l'ermita de les Alegries, abans de les 10 del matí, s'han de dur les propostes de plantes, de ram de flor seca o de ram de flor natural que es presenten a concurs. A les 11 es donarà pas a l'exposició de les creacions presentades i cap al migdia el jurat emetrà el seu veredicte.

 

Hi haurà premis per als 3 primers classificats de cada categoria, tot i que tots els participants s'enduran un obsequi de record. Al migdia hi haurà un dinar a base d'estofat, que preparà el Xino Xano. I a la tarda, a les 4, una audició de sardanes proporcionarà música al recinte, mentre que després s'entregaran tots els premis i obsequis. I es durà a terme una rifa amb lots de productes de la terra.

 

A més del concurs de flors i plantes, la jornada de diumenge es complementa amb altres activitats, com tallers de plàstica per a nens i una exposició de muntatges que han elaborat les floristeries que donen suport a la festa.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.