Reorganització interna

L'Ajuntament de Lloret es reorganitza a nivell intern per funcionar de forma més eficaç i operativa. Les regidories habituals s'han agrupat en un total de 8 grans àrees. I cadascuna depèn del corresponent tinent d'alcalde.   Això ho hem sabut avui dilluns, inici de la setmana en què CiU ha de rebre resposta per part […]

L'Ajuntament de Lloret es reorganitza a nivell intern per funcionar de forma més eficaç i operativa. Les regidories habituals s'han agrupat en un total de 8 grans àrees. I cadascuna depèn del corresponent tinent d'alcalde.

 

Això ho hem sabut avui dilluns, inici de la setmana en què CiU ha de rebre resposta per part del PP i del Grup Independent Lloret, per si volen gestionar alguna regidoria o projecte des de l'oposició. Recordem que la federació nacionalista té majoria absoluta a Lloret i que no li cal, per tant, pactar amb cap altra formació.

 

Parlem de les noves àrees que es creen a dins del consistori. Per exemple, n'hi ha una de serveis generals. Engloba hisenda, finances i recursos humans. Una altra, la d'urbanisme, inclou el nou pla general, manteniment, via pública, parcs i jardins, etc. Seguretat ciutadana és una altra àrea, que comprèn policia, protecció civil i governació.

 

Els serveis a la persona i la cultura és una macroàrea més, que conté benestar i família, el casal de la gent gran, salut, educació, esports, festes i la biblioteca, entre altres.

 

N'hi ha més, però cal destacar que hi haurà una àrea que coordinarà les altres, i que per sobre de totes hi haurà la figura de l'alcalde. Xavier Crespo ha volgut, a més, encarregar-se, personalment, de l’àrea de turisme, que serà transversal. Així obtindrà una perspectiva global, ja que té a veure amb la resta de regidories i tot allò que passa a Lloret.

 

Altres àrees que hi ha previstes són la de serveis turístics i promoció, la de mitjans de comunicació i comerç, i també la de medi ambient i mobilitat, que comportarà novetats en aparcaments i circulació.

 

Segons fonts municipals, el plenari on es repartirà el cartipàs municipal tindrà lloc la primera setmana de juliol, és a dir, en un termini aproximat de 10 dies. Abans CiU espera rebre una resposta per part del PP i del Grup Independent Lloret sobre si pensen col·laborar o no amb l'equip de govern en els pròxims 4 anys.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.