Organitzen una xerrada per informar de la TDT.

La Generalitat de Catalunya ja ha adjudicat les llicències de Televisió Digital Terrestre, més coneguda com a TDT, per a les cadenes locals privades. D'acord amb el futur panorama televisiu digital a la Selva, hi haurà un paquet, anomenat canal 42, que estarà format per quatre cadenes locals: dues de públiques i dues més de […]

La Generalitat de Catalunya ja ha adjudicat les llicències de Televisió Digital Terrestre, més coneguda com a TDT, per a les cadenes locals privades. D'acord amb el futur panorama televisiu digital a la Selva, hi haurà un paquet, anomenat canal 42, que estarà format per quatre cadenes locals: dues de públiques i dues més de privades.

 

Però com i de quina manera es materialitzarà el desplegament tècnic per poder veure la TDT? Doncs amb la voluntat de poder donar respostes a tots aquells que s'hagin fet aquesta pregunta, s'ha organitzat avui una conferència a la sala d'actes de l'Ajuntament, a partir de les vuit del vespre que anirà a càrrec d'Isidor Llorca, en representació de Canal Català TV, i de Pere Vila, com a representant de la Televisió i la Ràdio públiques de Catalunya.

Llorca ha avançat que el desplegament del paquet de quatre canals locals a la Selva començarà aviat, al setembre, això vol dir que, segons les previsions, d'aquí a un mes ja estarà tot a punt per a que puguem veure televisió local a La Selva, amb el nou format digital.

De moment, en aquesta comarca, es veurà només Canal Català La Selva, perquè els altres tres canals previstos per a la comarca no existeixen. Recordem que en total n'hi haurà quatre: dos de públics, que encara s'han de crear; i dos de privats, dels qual només funcionarà Canal Català, perquè l'altra freqüència no s'ha adjudicat.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.