El Rotary Club celebra el 30è aniversari amb un sopar de germanor

Serà aquesta nit, al restaurant Santa Marta, i es farà entrega dels 6.000 euros recollits per al servei d'oncologia de l'hospital comarcal de la Selva.

El Rotary celebra el 30 aniversari

Manel Bernat
El Rotary Club celebra el 30è aniversari amb un sopar de germanor

00:00



Els socis i amics del Rotary Club celebren aquesta nit els 30 anys que fa que l’entitat està en actiu a Lloret de Mar.

El president del Rotary, Manel Bernat, ha explicat que serà amb un sopar de germanor a l’hotel Santa Marta, en què s’aprofitarà la vetllada per entregar els més de 6.000 euros recollits a l’estiu per al servei d’oncologia de l’hospital comarcal de la Selva, a Blanes.

El sopar del 30è aniversari del Rotary val 50 euros i comença a les nou de la nit a l’hotel Santa Marta.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.