L’hotel Delamar ha rebut el premi d’excel·lència del portal Tripadvisor

A més, enguany l'establiment ha rebut el segell de garantia de qualitat ambiental de la Generalitat.

Hotel Delamar

Marcos Permanyer
L’hotel Delamar ha rebut el premi d’excel·lència del portal Tripadvisor

00:00



L’hotel Delamar, de Lloret, ha rebut el premi d’excel·lència del portal Tripadvisor, per part dels usuaris de la plataforma de viatges més gran del món. Tripadvisor, a més, l’ha situat com el segon millor establiment de tot l’Estat espanyol per la relació qualitat-preu. Unes valoracions que satisfan molt el director general del grup Frigola, Marcos Permanyer.

Inaugurat el maig del 2016, el Delamar s’adreça només al públic adult, perquè aposta per la tranquil·litat absoluta.

A més, enguany el Delamar ha rebut el segell de garantia de qualitat ambiental de la Generalitat, ja que fa una gestió a favor de les polítiques mediambientals.

L’hotel Delamar, situat a l’avinguda Just Marlés, compta amb 205 habitacions.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.