Una nova empresa innovadora en l’àmbit de la robòtica, que fa servir peces de Lego amb finalitats educatives, obre portes a Lloret de Mar. Es tracta d’una companyia que ha decidit inaugurar un local propi a l’avinguda de Vidreres, 159-161, i establir-se així en el territori.
Una de les novetats és que InnoiRobotica & Lego Educación ofereix complementar el desenvolupament dels menors, de 3 a 16 anys, a través del joc i la programació. Per fer-ho, aposta per les noves tecnologies, en concret: robòtica, física i matemàtiques a través d’experiències lúdiques.
Amb motiu de la seva implantació a Lloret, InnoiRobotica & Lego Educación ofereix demostracions gratuïtes a les famílies interessades i sorteja un seguit de productes.
La inauguració del local és aquest dissabte, 7 d’abril, a partir de les 15h. Per a més informació, consulteu www.innoirobotica.es.